ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
- Παραλαβή από κατάστημα:
Μπορείτε να παραλάβετε τα εμπορεύματά μας από το φυσικό κατάστημά της εταιρείας μας στην Θεσσαλονίκη. Για την σωστή εξυπηρέτησή σας, η παραλαβή γίνεται ΜΟΝΟ έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μας, ώστε να επιβεβαιωθεί η διαθεσιμότητα. Δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση.
- Εταιρεία courier:
Αποστολή δεμάτων βάρους εώς 2kg σε όλη την Ελλάδα με την εταιρεία ACS. Το κόστος αποστολής επιβαρύνει τον πελάτη και είναι 5€.
- Μεταφορική εταιρεία:
Σε περίπτωση αγοράς προϊόντων βάρους άνω των 2kg η μεταφορά τους πρέπει να γίνει με μεταφορική εταιρεία επιλογής του πελάτη ή της εταιρείας μας. Σε οποιαδήποτε περίπτωση η εταιρεία μας θα επικοινωνήσει μαζί σας στα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε καταχωρήσει κατά την παραγγελία για να επιβεβαιώσει την επιλογή και να διευκρινιστούν οι λεπτομέρειες της αποστολής και το κόστος της αποστολής. Τα προϊόντα παραδίδονται επί του πεζοδρομίου, στη διεύθυνση που έχει ζητηθεί. Για τυχόν παράδοση σε όροφο, ισχύει επιπλέον επιβάρυνση. Το κόστος αποστολής των προϊόντων επιβαρύνει εξολοκλήρου τον πελάτη.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση αν χρησιμοποιηθεί μεταφορική εταιρεία για την μεταφορά των προϊόντων σας απαιτείται να έχει εξοφληθεί προηγουμένως το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας (δεν είναι δυνατή η πληρωμή με αντικαταβολή).
Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν για λογαριασμό και με κίνδυνο του αγοραστή.
Για όλες τις αποστολές προϊόντων, ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να ελέγξει κατά την παραλαβή των προϊόντων, ότι παραλαμβάνει σε άψογη κατάσταση τη συσκευή που έχει παραγγείλει και κατόπιν να υπογράψει το συνοδευτικό έντυπο της αποστολής. Σε περίπτωση που η συσκευή έχει ελαττώματα που προέκυψαν από την μεταφορά (σπασίματα, ραγίσματα κ.α.) ο πελάτης οφείλει να αρνηθεί την παραλαβή και να επικοινωνήσει άμεσα με την εταιρεία μας. Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει τη συσκευή, τυχόν σφάλματα που προέκυψαν κατά τη μεταφορά της δεν αναγνωρίζονται από την εταιρεία μας.
Χρόνος Αποστολής:
Οι παραγγελίες αποστέλλονται από την Εταιρεία μας εντός 4 ημερών από την εξόφληση, εφ’ όσον δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στη διαθεσιμότητα ή άλλη αιτία καθυστέρησης.
Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
α) Το προϊόν ή κάποιο/α προϊόντα της παραγγελίας σας έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας. Στην περίπτωση αυτή η εταιρεία μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό.
β) Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα πολλά προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση η εταιρεία μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
γ) Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
δ) Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.
Σε περίπτωση που η παράδοση απαιτείται σε μια ορισμένη προθεσμία, ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την εταιρεία μας στο 2310-735538 προκειμένου να μας ενημερώσει σχετικά με την ημερομηνία αυτή έτσι ώστε να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα.
Η εταιρεία δεν ευθύνεται σε περίπτωση που το προϊόν δεν παραληφθεί από εσάς κατά την συμφωνηθείσα ημέρα παράδοσής του από δική σας υπαιτιότητα (είτε από το κατάστημα είτε από την εταιρεία ταχυμεταφορών ή τη μεταφορική εταιρεία) ή σε περιπτώσεις μη έγκαιρης παράδοσης λόγω συνδρομής λόγων ανωτέρας βίας.
Η εταιρία απαλλάσσεται των ευθυνών της για οποιαδήποτε καθυστέρηση που μπορεί να οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας (οπως καιρικές συνθήκες, έλλειψη στοκ προμηθευτή, τελωνείο κ.α.) όπως και σε τυχών προβλήματα ή υπαιτιότητα των μεταφορικών εταιριών ή των εταιριών courier.